15 Eylül 2009 Salı

Sonun başlangıcı?

İki gündür Bursa Balıkesir Ankara arasında koşturuyorum, yorgun argın eve geliyorum, Bertan'ın güzel çalışmasını görüp ManU maçı öncesinde biraz keyifleniyorum ve gerçekten hala etkisi altında olduğum GS maçından uzaklaşıyorum..

Ama ben bir Beşiktaş taraftarıyım, gülmek, neşelenmek bana haram son yıllarda, bu gün olduğu gibi!!

"Bobo kadro dışıymış abi duydun mu?" diye bir telefon geliyor, kalbime, sırtıma, böbreklerime bıcaklar saplanmaya başlıyor..

Belki çok sinirli olduğum için ve biraz da yorgunluğun verdiği bitkinlikle yazıyorum bunları ama bu gecenin olası olumsuz sonuçları üzerine çok tartışılacak bir meselenin, çok çekilecek bir söküğün başlangıcıdır bu kadro dışı kararı..

İnşallah bilmediğim nedenler (sakatlık vb..) vardır ve bizlere, bu maçta Bobo'yu sahada görmeyi bekleyen taraftarlara mantıklı bir açıklama yapılabilir..

Aksi halde bu olay bu sezon için sonumuzun başlangıcı olabilir..

evet karamsarım, kızgınım ve üzgünüm..

1 yorum:

Tuncay dedi ki...

maç allahtan skora rağmen sonun başlangıcından, başlangıcın sonuna döndü.

denizli, tavşanları şapkaya geri soktu (fink yerine ekrem tavşanı hariç - o da çorbadan tavşan). bu ilk 11i gs maçına çıkarsa, galibiyet almamız sürpriz olmazdı..

oyuncu değişiklikleri yine kötüydü ama olsun bu kadarı da bana yeter şimdilik.

bu arada tello sen ne iş yaparsın abi?